piątek, 7 marca 2014

Ciąg dalszy lakierów Verni by CHERIMOYA metallic green i teal soiree

Witajcie,

Dawno mnie nie było z postami paznokciowymi, faktycznie zaniedbałam troszkę pokazywanie kolekcji więc czym prędzej nadrabiam zaległości.

Pamiętacie kolekcję lakierów Vernis kupionych w Tk Maxx ?


Prezentowałam już :

O is Olive

http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/2014/01/lakier-vernis-by-cherimoya-nvc119

oraz Metallic Red

http://najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/2014/01/cd-vernis-by-cherimoya-metallic-red.html

...

teraz przyszedł czas na dwa kolejne, które po raz pierwszy użyłam wczoraj..


Baza - Metallic Green
Glitter - Teal Soiree

Kolor zielony zaskoczył mnie swoją intensywnością, soczystością i odrobiną neonowego albo lustrzanego odbicia! Żywa pistacja!
Nie sposób go nie zauważyć.. glitter dzięki włoskom i piegom troszkę go stonował i dzięki niemu wygląda delikatniej.






i jeszcze w słońcu bez lampy


Czyż nie jest wiosenny ? :)

Jak Wam się podoba?


Pozdrawiam, 

pirelka

38 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zieleniami, ale fajnie wygląda, tak energetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te lakiery jakoś nie przekonują , nie moja bajka kompletnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zielonych paznokci ale u Ciebie wyglądają pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony nie bardzo mi się podoba ale u Ciebie fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moje kolory, ale lakiery są dobrej jakości :) / Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie lub rozdaniu z okazji 1 rocznicy bloga - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, taki energetyczny :)
    ale o tej marce nie słyszałam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zielenie pod każdą postacią, ten też jest śliczny.
    Bardzo wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolorki, mam kilka odcieni zielenie, ale jakoś nie mogę się przekonać do noszenia ich na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie w moim guście te lakiery, nie pasują do mnie, ale kolory mają bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcienie tych lakierów jakoś nie trafiają do mojego serca, nie te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Metallic Red ładny ;) Reszta niestety nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wybacz ale kompletnie mi sie nie podoba, strasznie ten kolor wyglada na paznokciach ;x no ale najwazniejsze zeby Tobie sie podobalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kompletnie nie moje kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te lakiery. W moim mieście w tym tygodniu otworzyli Tk Maxx a. jeszcze w nim nie byłam , jestem ciekawa co za skarby kryje ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielenie do moich ulubionych nie należą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż sama nie przepadam za zielenią na paznokciach to tak bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Glitter wydaje się być bardzo delikatny, wygląda całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam te lakiery. Po tym jak je pokazywałaś chciałam zobaczyć czy u mnie w TK maxie czy ich nie ma i nie było a szkoda bo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest kilka zestawów kolorystycznych.

      Usuń
  19. Nie wiem czemu, ale ten oliwkowy podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusisz lakierami jak ja mam takie ogryzki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj niestety jakoś do mnie nie przemawia ta zieleń, ale ogólnie nie przepadam za tym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię zielonych kolorów. Wole pastele

    OdpowiedzUsuń
  23. ta pierwsza oliwka slicznie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się takie kolory. Świetnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię zieleni na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno Cię odwiedzę.
Pozdrawiam...pirelka^

Ps. Nie biorę udziału w nominacjach i zabawach. Proszę nie spamuj!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...